Původně jsem chtěl napsat článek do Chramstu, ale asi bude nejlepší napsat příspěvek sem, aby se mohl k němu vyjádřit případně přímo i pan Kubín.
Ze Zeleného údolí jsem si asi před 2 měsíci objednal kytky v celkové hodnotě asi 1500 korun. Využil jsem akci, kterou zde na fóru prezentoval pan Kubín. V horlivosti jsem ovšem ke své objednávce zapomněl uvést adresu. Pan Kubín mi ještě tentýž den poslal mail s prosbou o doplnění informací a když se nedočkal odpovědi, nějak si zjistil moje telefonní číslo a zavolal mi. Pak už vše probíhalo standardním způsobem. Domluvili jsme se na adrese a dni dodání. Kytky přišly všechny v perfektním stavu, jedna láčkovka, která měla být ve velikosti M byla nakonec ve velikosti L. Všechny jsem hned zasadil a čekal, co se s nimi bude dít.
Došlo ovšem k drobnému přehmatu. Pan Kubín mi účtoval jednu rostlinu o asi 30 korun dráž (zapomněl na to, že je rostlina v akci) a nějak mně uniklo, že sleva 10 % pro členy
arwiniany se počítá z ceny bez DPH!!! To je docela unikát a málokdo to ví. Možná to již pan Kubín v těchto dnech řeší jinak, ale při mé objednávce to tak bylo. Finanční schodek v můj neprospěch jsme s panem Kubínem řešili po mailu a navrhnul mi, že mi peníze buď pošle na účet či složenkou nebo je budu mít u něj schované jako bonus pro další objednávku. Domluvili jsme se na druhé z možností. Původně byly jako bonus pro členy
arwiniany přislíbeny i nějaké rostliny zdrama, ty se ovšem nekonaly a na moji otázku, kde jsou, mi pan Kubín neodpověděl. Dostal jsem pouze slevu 10 % z objednané částky BEZ DPH.
Závěrem musím napsat, že i po těch 2 měsících se rostlinám daří dobře a zvykají si na nové prostředí. Některé láčkovky již začaly dělat nové pasti a rosnatky jsou krásně orosené. Pan Kubín mi přijde jako seriózní člověk, který občas udělá nějakou tu chybu (splete se v ceně, pošle rostlinu nevalné kvality, spozdí se z objednávkou). To je ale vzhledem k množství objednávek, které denně vyřizuje, zcela normální. Kdo chyby nedělá? Vše se ale snaží nakonec vyřešit ke spokojenosti zákazníka, který je u něj na prvním místě. Nezjišťuje však, jestli se vašim kytičkám daří, jestli za měsíc nebo dva nebo šest nechcíply, jestli jste byli fakt spokojeni s kvalitou kytek a termínem dodání atd. To přeci po něm nemůžete chtít. Když se někomu něco nelíbí, má se ozvat! V hypermarketu se Vás taky prodavačky druhý den neptají, jestli Vám ty jahody včera vážně chutnaly a jestli náhodou nebyly někde namačkané. A tak je to i s objednanými rostlinami na Zeleném údolí.
Hezký den všem
Vít Chudoba