Slevy u obchodníků - žádost o systémové řešení.
Rád bych upozornil na jeden drobný problém a poprosil o diskusi a následně nějaké systémové řešení.
Jde mi o následující: Jakožto obchodník, který poskytuje členům
arwiniany na veškerý materiál a služby slevu 20% bych uvítal nějaký nástroj jakým ověřovat že daný zákazník je skutečně členem. Letos už mám konečně pocit že se lidé naučili využívat systému mých slev a přišli na to, že když si u mě objednají větší zásilku kytek, vyjde je to zatraceně levně, tím spíš když jsou členy
arwiniany. A tak lze bilancovat, že jsem letos našim členům poskytl slevu ve výši skoro 10 000Kč. V něktěrých případech jsem však narazil na sporné zákazníky, u nichž nebylo zřejmé zda jsou skutečně registrovanými členy splečnosti.
Dřív jsem pro tyto potřeby ověření zneužíval svůj přístup viceprezidenta do databáze členů. Lezl jsem tam dokonce i v případě, že zákazník neuvedl přesnou adresu (např. chybějící č.p., nebo PSČ), já to zjistil až v neděli při odbavování balíků a než abych zdržoval odeslání o další týden tak jsem prostě chybějící údaj vytáhl z databáze jednalo-li se o našeho člena. Přiznávám se k tomu, nikdo si neztěžoval.
Dnes již tento přístup nemám a tak se chci zamyslet nad nějakým nástrojem pro ověřování. Dokážu si představit, že s každou zakázkou budu psát Rosťovi Kracíkovi pro ověření a on mi zase odpovídat. Otázka je, zda to vždy bude moci udělat obratem. Řada zákazníků "potřebuje" vyřízení své objednávky téměř obratem.
Tak si říkám jestli by se nedal vyhotovit nějaký webový formulář, kam bych zadal jméno a třeba PSČ a ono mi to vrátilo shoda/neshoda. V přípdadě že shoda, bylo by to vyřešené a teprve v případě neshody bych si daného žadatele o členskou slevu dále ověřil.