Tak dnes mi poslali toto:
Stále nevěříte?
Vážený uživateli HelloMobile,
děkujeme Vám ještě jednou za registraci do systému HelloMobile.cz. Vzhledem k tomu, že zítra nebo pozítří již začneme rozesílat první reklamní sdělení, chtěli bychom Vás upozornit na následující:
1/ Bezpečnost
- staráme se o Vaši bezpečnost tak, že každý e-mail s reklamním sdělením před odesláním kontrolujeme, zda-li neobsahuje viry, trojské koně atd.
- kontrolujeme rovněž, zda zpráva neobsahuje text, který je proti zákonům ČR
- doporučujeme Vám, abyste NIKDY nesdělovali heslo k Vašemu účtu nikomu jinému
- v rámci zajištění Vaší bezpečnosti Vás nikdy nepožádáme o zaslání Vašeho hesla e-mailem – nikdy heslo do e-mailů nepište – bezpečnost Vašeho účtu by byla ohrožena
- z důvodu větší bezpečnosti zatím nebudeme umožňovat změny způsobu vyplácení získaných peněz
- ze stejného důvodu dočasně nebudeme umožňovat změnu hesla
2/ Registrace
- při registraci je nutné vždy zadat své skutečné jméno, jinak ztrácíte nárok na platbu. K případné opravě údajů tak, aby byly správné a aktuální, můžete využít tlačítko „Oprava údajů“ ve Vašem účtu.
- každá osoba na sebe může registrovat jen jedno telefonní číslo. Pokud na sebe máte registrováno více čísel, nechte v systému jen jedno z nich. Při vyplácení by systém skutečnost zjistil a vyhodnotil jako chybu. Vaše účty by následně zrušil všechny.
3/ Reklamy
- garantujeme Vám, že nikdy od nás nedostanete erotickou reklamu
4/ Potvrzení SMS
- pokud Vám přijde reklamní SMS, nesnažte se na ni odpovídat. My doručenku s technickými parametry od Vašeho operátora dostaneme (zda-li byla SMS doručena, otevřena apod.). Žádné potvrzovací zprávy neposílejte.
- zaujme-li Vás nějaká reklama, je možné inzerenta kontaktovat prostřednictvím cislo ktere on uvede ve zprave – je na Vás, zda-li tuto možnost využijete.
5/ Potvrzení e-mailu
- obsahem každého reklamního e-mailu je tlačítko „ANO“, kterým potvrdíte, že jste zprávu přečetli a že tedy máte nárok na platbu. Toto tlačítko má u každého e-mailu platnost v rozmezí 2-3 dny. Pokud během této doby na tlačítko „ANO“ nekliknete, přestane být funkční a Vy ztrácíte nárok na platbu za příjem zprávy.
6/ Doporučení
- budete-li zadávat telefonní číslo osoby, která Vás doporučila, dbejte, prosím, na to, aby mobilní telefonní číslo bylo zadáno bez mezer. Jinak hrozí, že systém doporučení nepřečte a nebude jej počítat.
- osoba doporučující musí být v systému HelloMobile registrována
7/ Vyplácení
- Zatím, bohužel, není možné vyplácení peněz z více registrací na jeden bankovní účet nebo jednu poukázku .
- peníze jsou vypláceny jednou měsíčně. Podmínkou je, že na účtu musí být alespoň minimální částka dle zvoleného způsobu vyplácení:
- převod na účet ... minimálně 50 Kč
- kredit/mobilní účet u operátora ... minimálně 200 Kč
- poštovní poukázka ... minimálně 100 Kč
Jakmile dosáhnete minimální částky, peníze budou zaslany automaticky. Nemusíte se obávat, že Vám propadnou pokud v daném měsíci nedosáhnete minimální částky – připisují se na účet a můžete si je vybrat třeba v dalším měsíci.
Máte-li nějaké další dotazy, prosíme, neváhejte nás kontaktovat
Pokud jde o registrace nebo pristup na ucet tak na:
registrace@hellomobile.cz
Pokud jde vyplacceni penez na:
platby@hellomobile.cz
Obecne informace na :
info@hellomobile.cz
Těšíme se na spolupráci s Vámi a přejeme Vám hodně štěstí a vysoké výdělkyJ
Váš tým HelloMobile.cz
Tomáš Andrlík
T.Andrlik@seznam.cz
Tel:606 463 365
Skype:Kyblik288
ICQ:434-676-462