Darwiniana

Seznam diskusních fór - Obchodni informace : 
Slevy u obchodníků - žádost o systémové řešení.
Autor: Mirek Srba (IP zapsáno)
Datum: 25.09.2007 12:47

Rád bych upozornil na jeden drobný problém a poprosil o diskusi a následně nějaké systémové řešení.

Jde mi o následující: Jakožto obchodník, který poskytuje členům Darwiniany na veškerý materiál a služby slevu 20% bych uvítal nějaký nástroj jakým ověřovat že daný zákazník je skutečně členem. Letos už mám konečně pocit že se lidé naučili využívat systému mých slev a přišli na to, že když si u mě objednají větší zásilku kytek, vyjde je to zatraceně levně, tím spíš když jsou členy Darwiniany. A tak lze bilancovat, že jsem letos našim členům poskytl slevu ve výši skoro 10 000Kč. V něktěrých případech jsem však narazil na sporné zákazníky, u nichž nebylo zřejmé zda jsou skutečně registrovanými členy splečnosti.

Dřív jsem pro tyto potřeby ověření zneužíval svůj přístup viceprezidenta do databáze členů. Lezl jsem tam dokonce i v případě, že zákazník neuvedl přesnou adresu (např. chybějící č.p., nebo PSČ), já to zjistil až v neděli při odbavování balíků a než abych zdržoval odeslání o další týden tak jsem prostě chybějící údaj vytáhl z databáze jednalo-li se o našeho člena. Přiznávám se k tomu, nikdo si neztěžoval.

Dnes již tento přístup nemám a tak se chci zamyslet nad nějakým nástrojem pro ověřování. Dokážu si představit, že s každou zakázkou budu psát Rosťovi Kracíkovi pro ověření a on mi zase odpovídat. Otázka je, zda to vždy bude moci udělat obratem. Řada zákazníků "potřebuje" vyřízení své objednávky téměř obratem.

Tak si říkám jestli by se nedal vyhotovit nějaký webový formulář, kam bych zadal jméno a třeba PSČ a ono mi to vrátilo shoda/neshoda. V přípdadě že shoda, bylo by to vyřešené a teprve v případě neshody bych si daného žadatele o členskou slevu dále ověřil.

Re: Slevy u obchodníků - žádost o systémové řešení.
Autor: Michal Rubeš správce webu (IP zapsáno)
Datum: 25.09.2007 14:10

Pokud stačí ověření přes PSČ, tak by to nemusel být takový problém.
Pokusím se nějakou takovou webovou aplikaci napsat.



http://www.termiter.cz/dokuwiki/_media//logo.png
Michal

Re: Slevy u obchodníků - žádost o systémové řešení.
Autor: Mirek Srba (IP zapsáno)
Datum: 25.09.2007 14:22

Já sám nevím... Nenapadlo mě nic lepšího, co bych si zároveň dovedl představit jako realizovatelné. Pokud napadne někoho něco lepšího a půjde to napsat, moc bych to ocenil. Proto dávám téma k obecné diskusi.

Re: Slevy u obchodníků - žádost o systémové řešení.
Autor: Mojmír Kavan (IP zapsáno)
Datum: 25.09.2007 15:37

Napada me tohle:
ctrl+f nad [www.darwiniana.cz]
pokud se nic nenajde, je to jasne, neni clen; pokud ano, musi se jeste overit adresa objednavky s adresou v profilu clena na tehle strance. pokud ma Jan Novak na objednavce adresu, ale v seznamu clenu je jen Jan Novak, Praha bral bych ho jako neclena, pripadne resil individualne, ale stejne ma vetsina clenu adresu poctive vyplnenou..

Re: Slevy u obchodníků - žádost o systémové řešení.
Autor: Mojmír Kavan (IP zapsáno)
Datum: 25.09.2007 15:39

nebo treba jeste takhle: clen by byl upozornen, ze v objednavce zadava sve clenske cislo, a musi mit adresu vyplnenou v seznamu clenu..

..jestli chce Michal psat aplikaci, proc nesmiling smiley

Re: Slevy u obchodníků - žádost o systémové řešení.
Autor: Michal Rubeš správce webu (IP zapsáno)
Datum: 26.09.2007 11:57

Dole na stránce Seznam členů je odkaz vedoucí na stránku sloužící k ověření člena. Přímoje to tudy: [www.darwiniana.cz]
Je to první betaverze, tak to prosím vyzkoušejte.



http://www.termiter.cz/dokuwiki/_media//logo.png
Michal

Re: Slevy u obchodníků - žádost o systémové řešení.
Autor: Jirka Vaněk (IP zapsáno)
Datum: 26.09.2007 12:08

Tak jsem to vyzkoušel a divil jsem se, jakto, že nejsem členem smiling smiley a on je rozdíl, jestli napíšu psč ve tvaru 54701 nebo 547 01. Je třeba psát to s mezerou..

Jirka

Re: Slevy u obchodníků - žádost o systémové řešení.
Autor: Patrik Hudec prezident společnosti (IP zapsáno)
Datum: 26.09.2007 13:21

poznamenam, ze takto se da overit, zda dotycny clen je (resp. souhlasi jmeno a PSC), ale ne, zda neni. Je vicero lidi v Darwiniana vcetne me, kteri maji jinou adresu v databazi (T mi drive chodil do OVy) oproti te, kam si nechavam posilat vetsinu posty (nejcasteji prechodne a trvale bydliste), napr. ja bych tedy se zasilkou do Phy taky neprosel. Zel lepsi navrh take nemam. Jen jsem chtel, abyste toto vzali na vedomi, predtim, nez nekoho zpucujete, ze vam "lhal" o svem clenstvi.

Re: Slevy u obchodníků - žádost o systémové řešení.
Autor: Michal Rubeš správce webu (IP zapsáno)
Datum: 26.09.2007 13:28

Patriku a zkoušel jsi to? Ve vyhledávání zohledňuji jak adresu bydliště, tak korespondenční adresu... tongue sticking out smiley



http://www.termiter.cz/dokuwiki/_media//logo.png
Michal

Re: Slevy u obchodníků - žádost o systémové řešení.
Autor: Patrik Hudec prezident společnosti (IP zapsáno)
Datum: 26.09.2007 13:57

Samozrejme, vyzkousel jsem sebe a jiného člověka, kde jsem se domníval, že to neprojde, proto jsem si dovolil toto poznamenat - takze ted si muzu doprat 2× tongue sticking out smiley tongue sticking out smiley
s pocitem vitezství tedy odjizdim, do nedele bez fora hot smiley

Re: Slevy u obchodníků - žádost o systémové řešení.
Autor: Michal Rubeš správce webu (IP zapsáno)
Datum: 26.09.2007 14:06

Teď jsem vyzkoušel:
Patrik Hudec 702 00 a on je členem! eye rolling smiley
Nicméně, Patrik Hudec NEMÁ v databázi korespondenční adresu. Trifida si vyzvedává osobně... tongue sticking out smiley

Teď jsem vyzkoušel, zda to ověří i přes tu korespondenčí adresu a je to v pohodě.

S pocitem vítězství možná odjedeš, ale nebudeš si ho užívat až do neděle. Tohle nedopustím a zavolám ti! grinning smiley



http://www.termiter.cz/dokuwiki/_media//logo.png
Michal

Re: Slevy u obchodníků - žádost o systémové řešení.
Autor: Michal Rubeš správce webu (IP zapsáno)
Datum: 26.09.2007 14:14

Teď jsem s ním mluvil. S pocitem vítězství neodjíždí. smiling bouncing smiley

Jednalo se o nedorozumnění. Patrik totiž upozorňoval na to, že jsou lidé, kteří mají trvalé bydliště třeba v Ostravě, Trifida si nechávají posílat do Hradce a kytky si chtějí nechat poslat do Brna. No a ta Brněnská adresa samozřejmě není v databázi Darwiniana, tudíž tento systém ji nevyhledá.
To souhlasí.

V tomto případě si musí prodejce zažádat o zákazníkovo bydliště, nebo jinou adresu, kterou uvedl v D.
Vysvětlivky napíšu na tu vyhledávací stránku.



http://www.termiter.cz/dokuwiki/_media//logo.png
Michal

Re: Slevy u obchodníků - žádost o systémové řešení.
Autor: Mirek Srba (IP zapsáno)
Datum: 26.09.2007 16:07

Zdá se že to chodí, díky! thumbs up smiley



Toto fórum je dočasně otevřeno pouze ke čtení. Prosím, zajděte sem zase později.

This forum powered by Phorum.
rss