Meli byste zapracovat na slusnem chovani a socializovanosti pana, nebo spise dle vyjadrovani nactileteho kluciny Milana Petrase.
To, ze napisi, ze jsem s obchodem maximalne nespokojeny a s vecmi okolo – preci neznamena, ze mi onen pan (pardon klucina) bude nadavat do blbcu a ze mne nakope zadku?! Anebo ti to prijde pani
arwiniano normalni? Takhle se chces prezentovat na venek? A je docela nepodstatne co jsem mu psal ja (jen kritika eshopu a neschopnosti obsluhujicich), tady jde snad o to, ze ta osoba reprezentuje nejaky spolek a takhle je to v poradku, ano
arwiniano?
Btw. kdyz jsem si chtel priobjednat nejake veci, bylo mi napsano, ze me maily budou rovnou mazany. A co jsem tak hrozenho udelal? V ramci mantinelu jsem jen ostre zkritizoval vas eshop a jeho obsluhu (vzdyt jest to opravdu otresny pocin od A po Z). Copak je na tom neco spatneho? To se nesmi? Je nutne, abych byl potom vystaven urazkam a vyhruzkam nakopani zadku? Opravdu Ti to
arwiniano prijde normalni?
Jen tohle mne zajima, zdali je to novy kurz
urazet zakazniky, kdyz vytahnou davku kritiky z rukavu.
Krasna to slova, cloveka jez ma reprezentovat urcity spolek na venek:
(cituji: Milý pane,
pokud byste nebyl takový blbec, jistě byste pochopil, ľe pokud je
člověk sluľebně mimo, těľko můľe reagovat.)
(cituji: Objednávku vám posílám pouze proto, ľe jednám profesionálně. Za
vlastní osobu bych vás nakopal do zadku - řečeno velmi sluąně.)
--- Mily pane, vite co znamena slovo profesionalni? To opravdu neznamena nadavat do blbcu a vyhrozovat, opravdu ne, ne ne...
p.s. nejsem si ted jisty zdali stale cenzurujete forum, ale myslim, ze timto postem nic neporusuji a myslim, ze by kazdy budouci zakaznik mel vedet, ze kritizovat neco v
se neoplaci, neb bude pak vystaven jen urazkam a vyhruzkam.
// Jakub Mazanec