Stále hledáme správce Obchodu
Není potřeba se ostýchat a dávat přednost jiným zájemcům v obavách, že někoho předběhnete.
Co tato dobrovolnická činnost obnáší?
1/ Zabalit objednávku a vyzvat objednavatele k zaplacení. Pokud něco dojde, informovat kupujícího & snížit cenu objednávky a vyškrtnout položku z nabídky Obchodu (obstarává aktuálně Michal Prokopec. Takže mu jen poslat e-mail s číslem položky v obchodě, ať ji skryje). V rozhraní obchodu u objednávky zaškrtnout vyskladněno.
2/ Počkat na zaplacení, případně zaurgovat. Po zaplacení označit objednávku v rozhraní Obchodu jako zaplacenou a zavést do jednoduchého účetnictví, které se zrcadlí na našem webu.
3/ Fyzicky odeslat objednávku, tzn. minimálně s doporučenými zásilkami a zahraničím zajít na poštu (což je upřímně nejnáročnější na celé agendě: nejen časově, ale mnohdy i psychicky). Potom označit objednávku v rozhraní Obchodu jako odeslanou a uzavřít. Případně stornovat, pokud kupující nezaplatí, anebo aktivně požádá o její zrušení.
Taky budete potřebovat trochu skladovacího místa. Semínka se vejdou do krabice na boty, ale položky jako sborníky a brožury, případně trička nebo květináče už nějaké místo zaberou.
No a když se objeví něco zajímavějšího, hodit malou noticku sem na fórum.
Kolik je objednávek?
V průměru 2 týdně (loni jich bylo cca 120, aktuálně jsme od začátku roku na 38), ale největší nápor je na konci roku, kdy vrcholí gemmová sezóna. To se sejde i několik objednávek za den.
Upraveno 2 krát. Naposledy upravil Patrik Hudec (10.05.2017 20:48)