Především je zajímavé se podívat pod sekci Autoři, Kdo jsme, Kontakt, nebo podobné rubriky. Už přímo název Kdo jsme je zavádějící, když se pod ním dozvíte jen o činnosti jediného člověka.
Tento přístup pozoruji všeobecně, nejen na webu. Jako bychom se chtěli zakrýt jakousi anonymitou davu. "To já ne, to někdo z našich spolupracovníků". Ale kdo jsou ti spolupracovníci? Koho konkrétně označuje to "našich"?
Jestli opravdu máte spolupracovníky, uvádějte je. Proč nenapíšete třeba "při pěstování a distribuci přiloží ruku k dílu celá rodina". Je to sympatické, že se doma všichni podílí na rodinném podniku. Vždyť u nás ještě pořád platí, že rodinný podnik je zárukou vyšší kvality. Ne že by to tak skutečně muselo být, ale tohle povědomí ve společností je.
Uveďte i spoluautory, byť se podílí jen na dílčích úkolech nebo projektech. A pokud žádné spolupracovníky nemáte? Proč se stydíte za to, že na daném projektu pracujete sami?
Hlaste se osobně ke svým úspěchům, ale i neúspěchům. Vždyť dobře vyřešená reklamace je často nejlepší doporučení.
Tím, že se budete skrývat za "My" si respekt nezískáte. Většina lidí to vnímá s úsměvem, případně poněkud rozpačitě.
Pokud se vás článek dotknul osobně: Nebyl mířen na konkrétní osobu, takto se bohužel prezentuje většina pěstitelů - prodejců.
Doplněno: Na fóru se objevilo téma k tomuto článku Král Já první.